Dit zijn de stappen die je kunt volgen om een verkeerd of gewijzigd e-mail adres aan te passen in BCS Online.
- Wijzig in Delta het e-mail adres via Werknemer | Dienstverbanden, tabblad Bereikbaarheid.
- Ga in BCS Online naar Beheer | Persoonsautorisatie.
- Zoek de medewerker op en selecteer de regel.
- Klik rechtsboven op de knop “Intrekken”. Onderstaand scherm verschijnt:
Hier kun je aangeven of de medewerker een mail ontvangt dat het account is ingetrokken. Wil je dit niet, dan laat je het hokje leeg. Klik “OK” en je komt weer terug in het overzichtscherm. - Open nogmaals de gegevens van betreffende medewerker.
- Klik rechtsboven op de knop Wijzigen.
- Selecteer in het veld “E-mail (login)” het e-mail adres en klik op “Opslaan”.
De medewerker krijgt nu automatisch een mail met een link waarin hij/zij zelf het wachtwoord kan instellen.
Na het sturen van de mail zie je rechtsboven de knop “Stuur activatie mail” verschijnen. Hier hoef je niets mee te doen, de medewerker heeft de mail al ontvangen.
De knop “Stuur activatie mail” kun je gebruiker om het wachtwoord van de medewerker te resetten zonder eerst het account te hoeven intrekken of als de medewerker de initiële mail niet heeft ontvangen.