Bestanden downloaden
Nadat je hebt ingesteld waar gedownloade documenten moeten worden opgeslagen (zie handleiding Verwerking | Download bestanden - instellingen vooraf), kun je de bestanden downloaden. Ga hiervoor naar “Verwerking | Download bestanden”.
Bovenin het scherm vind je een selectiescherm, waarin je kunt kiezen van welke periode je de bestanden wilt downloaden. Als je de gewenste periode of datum hebt gekozen, klik je op “Ophalen beschikbare bestanden”.
Zodra je op “Ophalen beschikbare bestanden” klikt, kijkt Delta welke bestanden beschikbaar zijn van de geselecteerde periode of aanmaakdatum..
Deze bestanden worden in de onderste helft van het scherm getoond, met wat aanvullende informatie zoals de werkgever, jaar, periode en locatie waar het bestand zal worden opgeslagen.
Aan het einde van elke regel staan 2 icoontjes: en
- Bestandsnaam (en eventueel locatie) aanpassen en bestand opslaan
- Bestand downloaden naar standaard locatie
Zodra je een (of meerdere) bestand(en) hebt gedownload zal onderin een statusbalk verschijnen met de status en de plek waar het is opgeslagen.