Update maart 2024:
De BCS Online app zal binnenkort verdwijnen uit de App Store en Google Play Store.
Bekijk het volgende artikel om BCS Online als icoontje op je startscherm te zetten.
Waarom?
Ons doel is altijd geweest om de best mogelijke service en ervaring aan onze klanten te bieden, en soms betekent dit dat je moeilijke keuzes moet maken om vooruit te komen. Als softwarebedrijf willen we niets liever dan producten maken die vooruitstrevend en innovatief zijn. Producten die goed functioneren en gebruiksvriendelijk zijn. Wanneer we kritisch kijken naar de app, de problemen waar we momenteel tegenaan lopen en naar onze wensen voor de toekomst, is het simpelweg geen goede match meer. We investeren daarom liever in een oplossing die aan al onze eisen voldoet, in plaats van te blijven sleutelen aan een product waarvan de techniek simpelweg te verouderd is. We stoppen daarom met het ontwikkelen van de huidige app en zullen deze verwijderen uit de verschillende app stores.
En nu?
In de tussentijd kunnen klanten de app nog gewoon blijven gebruiken op hun telefoon, maar er komen geen updates meer. Op termijn zal de app worden gedeactiveerd.
Zijn er nieuwe medewerkers die BCS Online willen gebruiken op hun smartphone? Dan is daar toch een oplossing voor: Zij kunnen op het startscherm van hun smartphone eenvoudig een snelkoppeling maken naar de browserversie van BCS Online.
Hoe je dit doet lees je in de handleiding BCS Online url als icoon op startscherm.
Origineel bericht mei 2023:
Op dit moment zijn er problemen met betrekking tot het bekijken en downloaden van de loonstroken in de BCS Online App voor Android-gebruikers.
We zijn daarom dan ook druk bezig met het ontwikkelen van een nieuwe App, waar in eerste instantie alleen de loonstroken op te bekijken zijn (fase 1).
Daarna zal de App uitgebreid worden met declaratie, verlof- en urenregistratie (fase 2).
De 1e oplevering zal naar verwachting in Q3 plaatsvinden.
De huidige BCS Online App wordt verwijderd uit de App Store. Medewerkers die de App geïnstalleerd hebben op hun telefoon kunnen die blijven gebruiken. De App wordt niet meer geüpdatet.
Wil je toch inzage in je loonstroken en jaaropgaven? Log dan in via de browser op je telefoon of PC.
Onze excuses voor het ongemak.
Update mei 2023:
11-05-2023: Fase 1: De testfase verloopt voorspoedig. Naar aanleiding hiervan worden de laatste kleine fixes doorgevoerd.
05-05-2023: Fase 1: Momenteel worden de laatste gebruikersscenario's van de eerste fase getest. Dit betekent dat als alles voorspoedig verloopt, de App op korte termijn beschikbaar wordt gesteld in de App/Play Store. In week 19 hierover meer!
Update dec 2023:
In onze update van 11 mei 2023 hebben we gedeeld dat de ontwikkeling van de BCS Online app voorspoedig leek te verlopen. Tot onze spijt constateerden we tijdens de testfase dat de app nog niet voldeed aan onze kwaliteitseisen vanwege enkele technische uitdagingen. Daarom hebben we besloten om de ontwikkeling tijdelijk te pauzeren, zodat we de kwaliteit kunnen waarborgen die je van ons gewend bent. Hoewel een specifieke release-datum nog niet vaststaat, zijn we vastberaden om deze technische uitdaging te overwinnen en de BCS Online app beter en completer terug te brengen.
In de tussentijd verkennen we actief de mogelijkheden om de gewenste functionaliteiten van de BCS Online app te integreren in onze andere productaanbiedingen en hiermee onze producten en diensten verder te verbeteren en te zorgen dat ze naadloos op jouw behoeften aansluiten.
We begrijpen dat deze verandering vragen kan oproepen en misschien zelfs enige teleurstelling. Het was zeker niet de update die we hadden gehoopt te delen. Toch zien we dit als een kans om de BCS online App verder te optimaliseren.
Update 31-01-2024:
We hebben goed nieuws! Hoewel de ontwikkeling van de nieuwe BCS Online app uitdagender zijn dan verwacht, hebben we een effectieve tijdelijke oplossing geïmplementeerd. Lees hieronder hoe je met een simpele truc de BCS Online url als een handig icoon op je startscherm kunt plaatsen. Dit zorgt voor een directe en efficiënte toegang tot onze diensten, terwijl we achter de schermen hard werken aan een permanente oplossing.