De afgelopen tijd hebben we hard gewerkt aan het verbeteren van ons systeem en onze werkwijze rondom BCS trainingen. We zijn dan ook verheugd om te melden dat onze nieuwe BCS Academy vanaf vandaag live is!
Wat is er precies veranderd?
Voorheen konden jij en je collega’s terecht op bcsacties.nl voor onze Delta trainingen of diverse Seminars en Workshops over HR-gerelateerde opmerkingen. Dit platform is nu offline en is geïntegreerd in de BCS Academy. Via de BCS Academy kun je gemakkelijk en snel een overzicht van onze trainingen inzien, jezelf of je collega’s inschrijven voor trainingen en de voortgang bijhouden.
De voordelen van de BCS Academy
- Schrijf zelf meerdere collega’s in voor één of meerdere van onze trainingen
- Een overzicht in de gevolgde cursussen van medewerkers vanuit jouw organisatie in je eigen inlogomgeving
- Voeg gemakkelijk zelf nieuwe collega’s toe aan de BCS Academy
- Ontvang automatisch een certificaat na het volgen van een training
Wat betekent dit voor mij of mijn collega’s?
Had je je ingeschreven voor een toekomstige training via bcsacties.nl? Of heb je onlangs een training afgerond die je geboekt had via bcsacties.nl? We hebben alle gebruikers en deelnames overgezet naar het nieuwe systeem.
Via deze link kun je je wachtwoord opvragen door je (bij ons bekende) e-mailadres in te geven en te kiezen voor ‘Wachtwoord vergeten’. Via de e-mail die je ontvangt kun je een nieuw wachtwoord instellen. Vervolgens kun je in je eigen portaal je gegevens inzien of aanpassen en geplande of gevolgde trainingen bekijken.
Vragen of opmerkingen?
Heb je vragen over de BCS Academy of loop je tegen problemen aan? Wij kijken graag met je mee! Neem contact met ons op via 088 – 123 2828 of stuur een e-mail naar helpdesk@bcs.nl